* امکان ایجاد و برگزاری جلسه پس از درخواست شما ، منوط به تشخیص کمیته فناوری اطلاعات آموزشکده می باشد.
* برای اشتراک فیلم ضبط شده جلسه با سایر شرکت کنندگان باید فیلم مربوطه توسط واحد برگزار کننده جلسه به آفلاین تبدیل و ذخیره گردد.
* اطلاعات مورد نیاز شما شامل لینک جلسه و حساب کاربری مدیرجلسه به ایمیل شما ارسال خواهد گردید.
* حساب کاربری شرکت کنندگان و لینک جلسه توسط مدیر جلسه یا واحد برگزارکننده جلسه برای شرکت کنندگان ارسال گردد.
* گزارش و فایل های مورد نیاز و ... برای ارائه در جلسه باید قبل از شروع جلسه در سامانه بارگزاری گردد.
* سی دقیقه قبل از شروع جلسه همه الزامات شامل میکروفون ، وب کم و وضعیت اینترنت خود را برای برگزاری جلسه بررسی و تست نمایید.
* سی دقیقه قبل از شروع جلسه ارتباط خود را با سایر شرکت کنندگان بررسی و تست نمایید.